Ce fac în caz de daună – asigurare de viață pentru angajați?

  • Acasa
  • Ce fac în caz de daună – asigurare de viață pentru angajați?

CE FAC ÎN CAZ DE DAUNĂ?

Asiguratul / beneficiarul platii indemnizatiei de asigurare va proceda după cum urmează:
CONFIGURĂM IMPREUNĂ POLIȚA CERE OFERTA
Cum procedez?
  • Asiguratul / beneficiarul platii indemnizatiei de asigurare, mostenitorul / mostenitorii legali ai asiguratului, direct sau prin reprezentant legal, va anunta asiguratorul despre producerea evenimentului asigurat in scris in termen de 72 de ore de la producerea riscului asigurat sau de la momentul in care ia cunostinta de acesta, dar nu mai tarziu de 30 de zile sau 60 de zile de la data producerii evenimentului asigurat in functie de prevederile din Conditiile generale si/sau Conditiile speciale.
  • Dupa receptionarea documentelor, va fi initiata procedura de evaluare a evenimentului asigurat produs. In termen de 30 pana la max 90 zile de la depunerea ultimului document necesar evaluarii va fi transmis un raspuns cu privire la solutionarea dosarului de dauna.
CONFIGURĂM IMPREUNĂ POLIȚA CERE OFERTA

Apelați cu încredere la consultanții noștri!

Aveți o intrebare din domeniul asigurărilor? Completați formularul de mai jos și un consultant vă va oferi informațiile de care aveți nevoie.

Sediul central

Str. Maica Alexandra. Nr. 5 Sector 1 Bucuresti

Suna pentru ajutor

Mobil: 0758027903
Fix/Fax: : 021 222 75 41

Email

office@consultantaa.ro

    Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii!