CE FAC ÎN CAZ DE DAUNĂ?
In cazul survenirii unui eveniment asigurat, cetățeanul străin va proceda astfel:
CONFIGURĂM IMPREUNĂ POLIȚA OFERTA ASIGURARE
![](https://www.consultantaa.ro/wp-content/uploads/2020/09/foreigner4.jpg)
Asiguratul va aviza producerea evenimentului asigurat la Asigurator conform procedurii descrise in Conditiile de asigurare ale politei si va formula pretentiile de indemnizare pentru sumele achitate In direct de el:
- la momentul avizarii, daca sumele corespunzatoare serviciilor medicale de urgenta acoperite de asigurare sunt achitate la acest moment;
- ulterior avizarii, respectiv dupa achitarea de catre Asigurat a cheltuielilor.
- declaratia Asiguratului cu privire la producerea evenimentului asigurat si la serviciile de asistenta de care a beneficiat acesta;
- facturile, notele de plata si documentele justificative de achitare In original privind cheltuielile efectuate, cu specificarea serviciilor de asistenta la care se refera;
- raportul medical/foaia de observatie a pacientului cu mentiunile zilnice ale medicului;
- fisa medicala a Asiguratului actualizata si semnata de medicul de familie din Romania si/sau din tara a carei cetatenie o poseda;
- orice alte documente necesare pentru solutionarea cererii.
CONFIGURĂM IMPREUNĂ POLIȚA OFERTA ASIGURARE
Apelați cu încredere la consultanții noștri!
Aveți o intrebare din domeniul asigurărilor? Completați formularul de mai jos și un consultant vă va oferi informațiile de care aveți nevoie.
![](https://www.consultantaa.ro/wp-content/uploads/2020/03/box-icon2.png)
Sediul central
Str. Maica Alexandra. Nr. 5
Sector 1 Bucuresti
![](https://www.consultantaa.ro/wp-content/uploads/2020/03/box-icon3.png)
Suna pentru ajutor
Mobil: 0758027903
Fix/Fax: : 021 222 75 41
Fix/Fax: : 021 222 75 41
![](https://www.consultantaa.ro/wp-content/uploads/2020/03/box-icon1.png)
office@consultantaa.ro